10 عادتی که به کاهش وزن سریع کمک می کند



کاهش وزن سفری است که به فداکاری و تلاش مداوم نیاز دارد. فقط ،، که می توانند سبک زندگی سالم و متعادلی را حفظ و حفظ کنند، در کاهش وزن موفق هستند.

در این مقاله 10 عادتی را با شما در میان می گذارم که به کاهش وزن سریع کمک می کند. اینها تغییرات کوچکی در سبک زندگی هستند که تأثیر بسیار زیادی بر سفر کاهش وزن شما دارند.

پس برای تغییر آماده شوید، این عادات را در برنامه روزانه خود بگنج،د و زندگی سالمی داشته باشید.

بنابراین، بدون مقدمه، بیایید شروع کنیم!!

1. کنترل بخش

اولین و مهمترین گام در کاهش وزن، کنترل تعداد کا،ی هایی است که می خورید. نه خیلی کم و نه زیاد باید متعادل باشد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر کا،ی دریافتی خود را به طور کامل کاهش دهند، در کمترین زمان لاغر و خوش اندام خواهند شد. این روش کاملاً اشتباه است زیرا بدن ما برای عملکرد مؤثر به مقدار خاصی از تغذیه نیاز دارد. با این رویکرد دچار سوءتغذیه خواهید شد.

همچنین بخو،د : 7 عادت زن، که هرگز چاق نمی شوند

2. رژیم غذایی با سدیم بالا را کاهش دهید

از رژیم های پر سدیم مانند چیپس، غذاهای کنسرو شده و غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید. محتوای بالای سدیم باعث افزایش احتباس آب در بدن شما می شود و باعث می شود چرب به نظر برسد. علاوه بر این، چنین رژیمی دارای عوارض جانبی طول، مدت است.

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش مصرف غذاهای ناسالم، خودداری از ،ید آن است. ما معمولاً وقتی این چیزها را در خانه ما دراز می کشند، میان وعده می خوریم، اما اگر آنها را نداشته باشیم، به طور خودکار به دنبال چیز دیگری برای پر ، اشتهایمان می گردیم.

همچنین بخو،د: 10 نوشیدنی صبحگاهی موثر برای کاهش وزن

3. میوه و سالاد تازه را نگهداری کنید

یخچال خود را پر از میوه و سالاد تازه نگه دارید. بین وعده های غذایی، زم، که احساس می کنید یک میان وعده می خواهید، یک تکه میوه یا یک خیار بردارید و بخورید. نه تنها شکم شما را پر می کند، بلکه بعداً مجبور نخواهید بود از آن پشیمان شوید.

همچنین بخو،د : چگونه با پاهای کوتاه قد بلندتر به نظر برسیم؟

4. همیشه میوه ها و سبزیجات فصلی را انتخاب کنید

می د،م که انبه میوه تابستان است، اما هنوز هم می تو،م آن را در ماه دسامبر پیدا کنیم، این بدان م،ا نیست که باید در این زمان عجیب انبه بخوریم، زیرا این انبه با مواد نگهدارنده و محصولات شیمیایی زیادی پر می شود.

طبق گفته آیورودا، شما فقط باید از میوه ها و سبزیجاتی استفاده کنید که در 50 کیلومتری منطقه شما در دسترس هستند. این بهترین تمرین برای سالم ماندن و فعال ماندن است.

بنابراین، دفعه بعد که سبزیجات می‌،ید، همیشه سبزیجات فصلی و ارزان را انتخاب کنید. به این ترتیب سلامتی و جیب شادی خواهید داشت.

همچنین بخو،د: درمان خانگی کراتینه مو – روش گام به گام

5. بشقاب خود را با سالاد و جوانه پر کنید

ما معمولا سالاد را به ،وان غذای جانبی می خوریم که باعث می شود به طور کامل از سالاد غافل شویم و خود را با غذاهای دیگر پر کنیم. بهتر است ابتدا سالاد بخورید و سپس به سراغ غذاهای دیگر بروید. به این ترتیب معده شما با غذاهای سالم، غنی از فیبر و متعادل پر می شود.

همچنین بخو،د : 5 ماسک خانگی سفت کننده پوست

6. قند را کاهش دهید

حذف کامل شکر از رژیم غذایی شما کمک زیادی به حفظ وزن ایده آل شما خواهد کرد. غذاها و نوشیدنی های شیرین دارای کا،ی بسیار بالایی هستند. بنابراین حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، مصرف شکر منجر به افزایش وزن می شود.

از ،ید نوشیدنی های انرژی زا، غذاها و نوشیدنی های حاوی قند خودداری کنید. به سادگی با اجتناب از مصرف شکر، بهبود قابل توجهی در کاهش وزن خود خواهید دید.

همچنین بخو،د: 10 بهترین پک صورت برای داشتن پوستی درخشان

7. برای کاهش وزن سریع، روزه متناوب را امتحان کنید

روزه داری متناوب راهی آسان برای کاهش وزن در زمان کمتر است. در این روش به بدن خود اجازه می دهید 12، 14 یا 16 ساعت گرسنه بماند. روزه داری متناوب معمولاً در طول شب و زم، که بدن شما در حال استراحت است انجام می شود. به این ترتیب، به دلیل خوابیدن، تمایلی به خوردن چیزی نخواهید داشت.

ساده است، اگر ساعت 2 بعدازظهر ناشتای متناوب می روید، شام خود را ساعت 7 بعد از ظهر بخورید و صبح روز بعد ساعت 9 صبح صبحانه بخورید.

با این روش، بدن شما کا،ی اضافی را بدون انجام هیچ کاری می سوزاند. خودتان آن را امتحان کنید و در بخش نظرات زیر به من بگویید، چگونه به شما کمک می کند؟

همچنین بخو،د : 5 محصولی که هرگز نباید به صورت خود بزنید

8. Move Move Move

در این زندگی پرمشغله، وقت گذاشتن برای ورزش واقعاً سخت است، اما برای تن، اندام لازم است. پس چه باید کرد؟

این یک ایده است، تمرین را در حین کار انجام دهید. به ،وان مثال، اگر یک کارمند اداری هستید، در زمان استراحت قهوه بیرون بروید و 10 دقیقه پیاده روی سریع داشته باشید، یا اگر در خانه کار می کنید، به جای اینکه تمام روز روی مبل بنشینید، تلفن همراه خود را همراه داشته باشید. در حالی که سریع در خانه قدم می زنید، در جلسه شرکت کنید.

پیاده روی سریع ضربان قلب شما را افزایش می دهد و کا،ی می سوزاند. می تو،د این کار را به مدت 10 دقیقه چندین بار در طول روز انجام دهید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که حتی زم، که مشغول هستید تن، اندام خواهید داشت.

همچنین بخو،د: روغن مو پیاز – رشد شدید مو در 30 روز

9. مراقب بشقاب باشید تا وزن کم کنید

غذا خوردن نه تنها یک پدیده فیزیکی بلکه یک پدیده رو، است. نه تنها دهان شما غذا می خورد، بلکه چشم و مغز شما نیز روی آن سرمایه گذاری می کند. وقتی از یک بشقاب بزرگ غذا می گیرید، بیشتر از آنچه نیاز دارید می خورید. بنابراین توصیه می شود این بشقاب های بزرگ را کنار بگذارید و بشقاب های کناری متوسط ​​را ،یداری کنید.

به زودی متوجه خواهید شد که کمتر غذا می خورید و همچنان احساس سیری می کنید.

همچنین بخو،د: موهای سفید / موهای خا،تری تا موهای سیاه به طور طبیعی

10. برای داشتن وزن من، به آرامی غذا بخورید

از زمان شروع غذا خوردن حدود 20 دقیقه طول می کشد تا سیگنالی به مغز برسد که اشتهای شما پر شده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که واقعا سریع غذا می خورید و وعده غذایی خود را تنها در 10 دقیقه تمام می کنید، دوست من، شما ناخودآگاه بیش از حد لازم غذا می خورید. منبع

به همین دلیل است که بزرگان ما می گفتند همیشه آهسته غذا بخورید. شما باید حداقل 30 دقیقه زمان را به وعده غذایی خود اختصاص دهید و با جویدن صحیح غذا به آرامی غذا بخورید. به این ترتیب، تا زم، که غذای خود را تمام کنید، سیر خواهید شد و احساس گناه پرخوری نخواهید داشت.


امیدوارم مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد، اگر سوال یا پیشنهادی دارید، لطفاً آن را در بخش نظرات زیر بنویسید. من دوست دارم آنها را بخوانم و به آنها پاسخ دهم.

با تشکر.

مربوط


منبع: https://missbonic.com/lose-weight-fast/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=lose-weight-fast