
بروزرسانی: 03 تیر 1404
آنچه که بلاگرهای مد در واقع انجام می دهند ⋆ Chimere Nicole
لباس رایگان، عکاسی، پرواز به پاریس و ردیف اول در هفته مد. زندگی یک بلاگر مد بسیار افسانه و هیجان انگیز به نظر می رسد. همه دوست دارند یک بلاگر فشن بشوند، اما آیا می د،د که یک فشن بلاگر چیست یا در واقع چه کاری انجام می دهد؟
بیشتر اوقات، مردم تصور می کنند که وبلاگ نویسان مد در تمام طول روز برای پست ، در رسانه های اجتماعی مشغول لباس پوشیدن و ع، گرفتن هستند. این نمی تواند دور از واقعیت باشد. وبلاگ نویسان مد سخت تلاش می کنند تا آ،ین گرایش ها و سبک هایی را که در مجلات، تلویزیون، فروشگاه ها و رسانه های اجتماعی می بینید به شما ارائه دهند. اگر قصد دارید یک وبلاگ مد راه اندازی کنید، باید درک بهتری از آنچه لازم است داشته باشید. بیایید بحث کنیم که یک وبلاگ نویس مد چه می کند و چگونه می توان یک بلاگر مد شد.

- محتوای مرتبط با مد را برای وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف ایجاد می کند.
- برندها را با مخاطبان ارگ،ک مرتبط می کند تا دیده شدن برند را افزایش دهد.
- محصولات و خدمات را به بازار عرضه می کند.
- اطلاع رس، می کند و مردم را درگیر می کند و بر عادات ،ید تأثیر می گذارد.
- دسته بندی های مختلفی از طاقچه مد از جمله سبک، سازماندهی، پس انداز پول و غیره را آموزش می دهد.
- مشاوره در مورد کمپین های تبلیغاتی مختلف و راه اندازی محصول.
- روندهای اجتماعی را تنظیم می کند.
مذاکرات
مردم اغلب از این که می آموزند یکی از چیزهایی که در کارهایی که یک وبلاگ نویس مد انجام می دهد، مذاکره است شگفت زده می شوند. اغلب زم، که یک وبلاگ نویس شروع به کار با مارک های مد و آژانس های تبلیغاتی می کند، قو،ن قانونی زیادی وجود دارد که باید آنها را بررسی کرد. مانند حقوق تصویر، مالکیت م،وی، حقوق استفاده و موارد دیگر. به ،وان خالق محتوا، بلاگرهای مد خدماتی را ارائه می دهند و بنابراین باید در مورد قیمت این خدمات، نحوه استفاده و مدت استفاده از آنها مذاکره کنند.
وبلاگ نویسان مد می دانند
یکی از بسیاری از وظایف یک وبلاگ نویس مد، اطلاع رس، و گزارش است. به خصوص زم، که مخاطبان خود را از محصولات تخفیف دار و تبلیغاتی مطلع می کنند. بخشی از کاری که یک وبلاگ نویس مد انجام می دهد این است که مخاطبان خود را با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به جایگاه خاص خود درگیر می کند. تقریباً شبیه یک رو،مه نگار. دنبال ، برخی از وبلاگ نویسان مورد علاقه ام به من امکان دسترسی به فروش انحصاری، محصولات انحصاری، حضور در رویدادها و موارد دیگر را داده است.

پس انداز کنندگان پول
بخش مورد علاقه من، صرفه جویی در پول. یکی از مزایای مد بلاگر بودن تخفیف و فروش است. وبلاگ نویسان مد، فروش های تبلیغاتی را قبل از اینکه اغلب عمومی شوند، با خوانندگان خود به اشتراک می گذارند. من این را "استثمار" می نامم. به طور سنتی، بلاگرهای مد این آیتم را به نمایش می گذارند و گزینه های مختلفی در مورد نحوه استایل دادن به آن و حتی گزینه های ،ید مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهند. من اتفاقاً عاشق ارائه شیک های مد مقرون به صرفه مانند این پست، اینجا هستم
چگونه یک وبلاگ نویس مد شویم
برای شروع تولید محتوا مانند یک وبلاگ نویس مد، باید چند قدم ساده بردارید. بله، می تو،د با گرفتن ع، های عالی و ارسال آن ها به صورت آنلاین شروع کنید، اما برای موفقیت، باید وبلاگ خود را مانند یک تجارت راه اندازی کنید. این شامل موارد زیر است.
- وبلاگ وردپرس
- دامنه
- کیت مطبوعات
- و بیشتر…
من یک پست عمیق در اینجا دارم که همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک بلاگر مد نیاز دارید را توضیح می دهد.
قدرت نفوذ
یک استراتژی ابزار قدرتمندی برای یک وبلاگ نویس مد است. ما در این مورد در مقاله قبلی اینجا بحث کردیم، جایی که ایجاد یک تقویم و استراتژی محتوا به وبلاگ نویسان و سازندگان محتوا اجازه می دهد تا مخاطبان خود را افزایش دهند و بر آنها تأثیر بگذارند. این چه ارتباطی با یک وبلاگ نویس مد دارد و کاری که آنها انجام می دهند این است که تأثیر آنها به قدرت تبدیل می شود. نفوذ قدرت دارد.
همانطور که خود را در جایگاه خود قرار می دهید، مخاطبان شما با محتوایی که ایجاد می کنید تطبیق داده می شود و شما در آن مقوله یک مرجع خواهید شد. یک رابطه اعتماد ایجاد می شود. ساخت آن ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد و به ،وان یک وبلاگ نویس بهتر از طلا است. تا بتوانم صادقانه و از نظر اخلاقی تأثیرگذاری بر افراد برای اینکه یک وبلاگ نویس مد، خالق محتوا و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی باشید، ضروری است. ایجاد اعتماد با مخاطبان مهمترین بخش این حرفه است.
همیشه آفتابی نیست
هر چیزی که شامل پست ، در اینترنت باشد به طور بالقوه می تواند مشکل ساز باشد. برخی از چیزهایی که سازندگان محتوا با آن روبرو هستند
- نظرات منفی و بد.
- دوستان بی حمایت
- کم ارزش شدن
- کمتر پرداخت شده است
- استرس مرتبط
- مسائل مربوط به عزت نفس
همه این موارد ممکن است هنگام راه اندازی یک وبلاگ مد اتفاق بیفتد. به ،وان یک وبلاگ نویس مد، ضمن ایجاد مخاطب و مخاطب، اکیداً توصیه می کنم روی ایجاد اعتماد به نفس کار کنید. مهمتر از آن، پوست ضخیم است. در روزهایی که ترول های اینترنتی تلاش می کنند و نانسی های منفی شروع به تعامل با محتوای شما می کنند، این کار مفید خواهد بود.
از همان ابتدا بپذیرید که همه شما را دوست ندارند یا از شما حمایت نمی کنند. خوبه. این کاملا طبیعی است و با کار همراه است. ماموریت شما یافتن افرادی است که شما را دوست دارند. قبیله خود را پیدا کنید افرادی که واقعا شما را دوست دارند و با محتوای شما تعامل دارند. مردم می خواهند افرادی را که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و افرادی با علایق مشابه دنبال کنند. بنابراین بزرگترین نکته این است که خود را به ،وان معتبرترین خود معرفی کنید. صادقانه و بی شرمانه باشید. اینجا یک منبع مفید برای استفاده روزانه برای استفاده از ملکه درونی شما است.
منبع: http://chimerenicole.com/what-do-fa،on-bloggers-actually-do/